Klachtenregeling
We streven ernaar om u de best mogelijke service te bieden. Mocht u echter niet tevreden zijn over onze diensten, producten of onze organisatie, dan kunt u een klacht indienen. Wij nemen klachten serieus en streven ernaar deze op een zorgvuldige en discrete manier af te handelen. Hieronder vindt u de procedure die wij hanteren voor het indienen en behandelen van klachten. ,
Zoom Academy kent de volgende klachtenregeling.
Lees altijd eerst de volgende informatie:
- algemene voorwaarden
- help en veelgestelde vragen
- retourbeleid
Wilt u een klacht indienen, richt deze dan aan: klantenservice@reshift.nl of Zoom Academy, Nijverheidsweg 18, 2031 CP Haarlem.
De beslissingen van de Geschillencommissie zijn bindend. Voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd.
Alle informatie die u verstrekt in verband met uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld volgens ons privacybeleid. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor de behandeling van de klacht en worden niet met derden gedeeld zonder uw toestemming.
Zoom Academy kent de volgende klachtenregeling.
Lees altijd eerst de volgende informatie:
- algemene voorwaarden
- help en veelgestelde vragen
- retourbeleid
Wilt u een klacht indienen, richt deze dan aan: klantenservice@reshift.nl of Zoom Academy, Nijverheidsweg 18, 2031 CP Haarlem.
Na het indienen van de klacht ontvangt u binnen 14 dagen een bevestiging van ontvangst. Wij streven ernaar om binnen deze termijn contact met u op te nemen.
Wij onderzoeken uw klacht en streven ernaar om binnen 14 dagen een passende oplossing te vinden. Indien de klacht een langere onderzoekstijd vraagt, zullen wij u daarvan op de hoogte stellen en aangeven wanneer u een antwoord kunt verwachten.
Na afronding van ons onderzoek ontvangt u een schriftelijke reactie op uw klacht met de uitkomst en de eventuele vervolgstappen die wij zullen ondernemen.
Als u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u bezwaar maken door een schriftelijke reactie te sturen naar eerdergenoemd adres. Wij zullen uw bezwaar opnieuw beoordelen en u binnen 14 dagen voorzien van een reactie.
Wilt u in beroep gaan met inschakeling van een onafhankelijke derde, neemt u dan contact op met De Geschillencommissie.
Zoom Academy is aangesloten bij de Geschillencommissie Algemeen. Geschillen over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door Zoom Academy te leveren of geleverde diensten en producten, kunnen zowel door de consument als door Zoom Academy worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Algemeen (www.degeschillencommissie.nl). Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst bij Zoom Academy heeft ingediend. Indien de klacht niet tot een oplossing leidt, moet het geschil binnen 12 maanden na de datum waarop de consument de klacht bij Zoom Academy indiende, worden voorgelegd aan de Geschillencommissie.
Wij onderzoeken uw klacht en streven ernaar om binnen 14 dagen een passende oplossing te vinden. Indien de klacht een langere onderzoekstijd vraagt, zullen wij u daarvan op de hoogte stellen en aangeven wanneer u een antwoord kunt verwachten.
Na afronding van ons onderzoek ontvangt u een schriftelijke reactie op uw klacht met de uitkomst en de eventuele vervolgstappen die wij zullen ondernemen.
Als u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u bezwaar maken door een schriftelijke reactie te sturen naar eerdergenoemd adres. Wij zullen uw bezwaar opnieuw beoordelen en u binnen 14 dagen voorzien van een reactie.
Wilt u in beroep gaan met inschakeling van een onafhankelijke derde, neemt u dan contact op met De Geschillencommissie.
Zoom Academy is aangesloten bij de Geschillencommissie Algemeen. Geschillen over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door Zoom Academy te leveren of geleverde diensten en producten, kunnen zowel door de consument als door Zoom Academy worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Algemeen (www.degeschillencommissie.nl). Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst bij Zoom Academy heeft ingediend. Indien de klacht niet tot een oplossing leidt, moet het geschil binnen 12 maanden na de datum waarop de consument de klacht bij Zoom Academy indiende, worden voorgelegd aan de Geschillencommissie.
De beslissingen van de Geschillencommissie zijn bindend. Voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd.
Alle informatie die u verstrekt in verband met uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld volgens ons privacybeleid. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor de behandeling van de klacht en worden niet met derden gedeeld zonder uw toestemming.
Reshift Digital B.V. - Alle rechten voorbehouden
Adres
Nijverheidsweg 18
2031 CP Haarlem
+31 (0) 23 543 00 00
klantenservice@reshift.nl